اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران
 

اجاره آپارتمان مبله در تهران سعادت آباد

سعادت‌آباد / تهران   ---  600.000 تومان هرشب

 3 تخت خواب  2 اتاق  2 حمام  3 نفر

منطقه غرب تهران به دلیل دسترسی مناسب به انواع اتوبان های تهران و مناطق تفریحی، همیشه یکی از پر طرفدارترین مناطق محسوب می‌شود. منطقه سعادت آباد یکی از بهترین مناطق غرب تهران محسوب می‌شود. بلوار فرهنگ یکی از شناخته شده‌ترین محله های، سعادت آباد هم در این زمره قرار می‌گیرد. به همین منظور وجود آپارتمان مبله در سعادت آباد، اهمیت بسیار زیادی برای میهمانان و مسافرین عزیز خواهد داشت. این واحد 2 خواب با مبلمان و نور بنفشی که محیط حال و پذیرایی این واحد را احاطه کرده، محیطی جالب را به نمایش می‌گذارد. در قسمت پذیرایی این واحد نمایشگر lcd و گیرنده دیجیتال قرار گرفته که باعث شده اوقات خوشی را برای میهمانان به ارمغان بیاورد. علاوه بر اینها، در این واحد آشپزخانه ای با تمام امکانات برای آشپزی و همینطور دو اتاق خواب دونفر برای آسایش هر چه بیشتر میهمانان وجود دارد.

این واحد در یکی از بهترین نقاط سعادت آباد به همراه امکانات کامل آماده پذیرایی به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه از شما مشتریان گرامی می باشد. آپارتمانی بسیار شیک و دارای تمام امکانات در شمال شهر تهران که کاملا نوساز بوده و موردی بسیار مناسب برای اجاره آپارتمان مبله در تهران خواهد بود. گروه جامونه با بکارگیری افراد متخصص شما را در رساندن به بهترین آپارتمان‌ های مبله یاری کرده و درتمام ایام هفته آماده خدمت‌ رسانی به شما می‌باشد.

 


تصاویر خانه:


دسترسی ها:

دسترسی فوق العاده این واحد مبله به اتوبان آیت ا... هاشمی رفسنجانی (نیایش) و همینطور اتوبان چمران از نکات بارز این ساختمان محسوب می‌شود. از سوی دیگر پارک سلامت در نزدیکی این ساختمان و همینطور چلوکباب رفتاری و انواع رستوران های دیگر در اطراف این ساختمان وجود دارد، که شما را از جهت غذایی بی نیاز می‌کند. ایستگاه اتوبوس خیابان فرهنگ در نزدیکی این ساختمان قرار دارد.

 

02188458894 - 09127050308

info@jamoone.com

www.Jamoone.com

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۰:۲۰ ] [ جامونه ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

اجاره آپارتمان مبله در تهران سعادت آباد سعادت‌آباد / تهران --- 600.000 تومان هرشب 3 تخت خواب 2 اتاق 2 حمام 3 نفر 09127050308 - 02188458894 info@jamoone.com www.Jamoone.com
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب